20.04.2020/10:00

OneDayMore.pl – szeroka oferta i bezpieczne zakupy online

Życie w Polsce i na świecie zmieniło się nieprzewidywalnie w ciągu ostatniego miesiąca. To, co wydawało się być zwykłą codzienną czynnością, jak chodzenie na zakupy, wydaje się być teraz wyzwaniem, do którego musimy się wyposażyć w rękawiczki i maseczkę. Na szczęście OneDayMore stara się ułatwić życie  konsumentów indywidualnych i biznesowych, którzy uczestnicząc w akcji #zostańwdomu mogą bezpiecznie zaopatrzyć się w produkty śniadaniowe w sklepie internetowym.

W witrynie onedaymore.pl można kupić musli funkcjonalne dopasowane do różnych rodzajów aktywności, stylu życia i wieku, musli smakowe, granole i owsianki To, co najbardziej cenią klienci, to czysta etykieta, ponieważ marka nie korzysta w mieszankach z barwników, aromatów czy oleju palmowego i bazuje na składnikach pochodzenia naturalnego!

Nie tylko bogata oferta zachęca użytkowników sklepu do zakupów, ale także bezpieczeństwo dostawy, szczególnie ważne w okresie epidemii. Dzięki aplikacji Inpost możliwy jest całkowicie bezdotykowy odbiór przesyłki poprzez zdalne otwarcie skrytki Paczkomatu. Wygodnym wyborem jest również dostarczenie paczki poprzez kuriera  lub skorzystanie z wielu punktów odbioru m.in. w sieciach sklepów Żabka, Biedronka stacjach Orlen, Shell lub kioskach Ruchu, Inmedio i Relay. To wyeliminuje konieczność stania w kolejkach na poczcie.

Zamówienia opłacane są wyłącznie za pomocą płatności bezgotówkowych, jak przelew on-line, BLIK czy karta kredytowa, co wpływa na eliminację obiegu gotówki, która może być źródłem przenoszenia patogenów, w tym koronawirusa. Z oferty sklepu internetowego i wspomnianych metod płatności mogą skorzystać również klienci biznesowi, którzy po wpisaniu NIP w trakcie składania zamówienia otrzymają wraz z produktami fakturę vat.

- W OneDayMore od dawna stosujemy formy dostawy i płatności, które umożliwiają zdalne zaopatrzenie się w wysokiej jakości, bezpieczne produkty śniadaniowe. To pozwala nam w trakcie epidemii sprawnie obsługiwać naszych konsumentów. W naszym zakładzie produkcyjnym na co dzień przestrzegamy wysokich standardów jakościowych, które dbają między innymi o czystość produkcji i eliminują źródła zagrożeń. Nasi pracownicy produkcji noszą rękawiczki i maseczki. Prowadzimy też bieżący monitoring stanu zdrowia pracowników przed wejściem na teren zakładu i podczas pracy, a wspólna przestrzeń jest dezynfekowana po każdej ze zmian. Dalsze modyfikacje w funkcjonowaniu firmy w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom to między innymi ograniczenie do niezbędnego minimum prace, spotkania czy szkolenia z udziałem osób spoza naszej firmy. Wprowadziliśmy też tryb pracy zdalnej, aby na terenie firmy przebywały tylko osoby niezbędne na miejscu do prawidłowego funkcjonowania, a komunikacja odbywa się głównie telefonicznie i mailowo. Na bieżąco szkolimy pracowników z zagrożenia jakie niesie ze sobą nowy wirus, a powołany Zespół Kryzysowy monitoruje sytuacje i aktualizuje wytyczne wewnętrzne zgodnie z zaleceniami WHO i GIS. – mówi Dariusz Haraj, prezes OneDayMore.

Z pewnością obecny czas pandemii mocno zmienia krajobraz w naszym środowisku, w tym kształtuje nowe zachowania konsumentów w sposobie robienia zakupów. Widać wyraźnie wzrost ruchu w sklepach internetowych i to na przedsiębiorstwach spoczywa obowiązek dołożenia wszelkich starań, aby klient mógł otrzymać swój towar bezpiecznie, nie tracąc na jakości.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.