16.03.2014/15:08

Pamapol postawi na jedną markę

Nowe logo, ulepszone receptury, zmienione opakowania, konsolidacja oferty pod jedną marką, nowości produktowe, nowoczesny marketing konsumencki – za pomocą tych narzędzi Grupa Pamapol zamierza umocnić swoją pozycję na rynku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • mamoń 28.10.2014

    Buhahaha! Najpierw trzeba mieć speca od marketingu, by móc wdrożyć te ambitne plany wojenne. A jeśli pierwszymi jaskółkami zmian są takie jak nowa strona - nic przyciągającego uwagę, czy hasło "Smak w domowej cenie", z ewidentnym bykiem, bo nie ma czegoś takiego jak "domowa cena", to nie wróżę sukcesu. Raczej pieniążki wyrzucane w błoto kubłami :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.