06.05.2021/11:56

Pandemia pomogła parkom handlowym w rywalizacji z dużymi galeriami

Jak wynika z danych CBRE, od początku pandemii parki handlowe w Polsce notują wyższą odwiedzalność niż duże centra, średnio o kilkanaście punktów procentowych. Mało tego - okazało się, że niektórych momentach ubiegłego roku łączna liczba klientów w parkach handlowych była nawet wyższa niż przed pandemią.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • znzzzzz 06.05.2021

    Chyba jedną z wielu zalet parków handlowych jest brak pięter, wind, parkingów -na dachu czy w piwnicach. Masz parking i kilka sklepów, pawilonów obok (lub wokół tego parkingu) i to wystarczy by zakupy nie stały się męką dla wielu.
    A galerie - czasy ich świetności chyba już się kończą, też w Polsce.
    Pewnie też z wielu przebudowywanych dawnych Tesco na Netto zacznie powstawać wiele nowych parków handlowych w różnych miejscowościach: na zasadzie Netto + kilka innych wynajmowanych sklepów. Jakby Netto tego nie wykorzystało byłoby to wręcz dziwne

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także