26.01.2021 / 15:19
StoryEditor

Pandemia namieszała w asortymencie Żabki. Sieć znalazła sposób na zarazę

Żabka Polska (fot. materiały prasowe)
Pandemia przyczyniła się do korekty asortymentu sklepów convenience – dwukrotnie wzrosła w nich sprzedaż warzyw, za to zmniejszyły się obroty produktami impulsowymi – to wnioski z webinarium portalu wiadomoscihandlowe.pl „Za sukcesem sklepu franczyzowego stoi skuteczna logistyka”, z udziałem przedstawicieli sieci Żabka Polska. 

Logistyka Żabki to dziś siedem centrów logistycznych, 20 terminali przeładunkowych, prawie 7000 sklepów, do których dowozi towar ponad 800 kierowców. Dzięki sprawnej komunik...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 00:54