01.10.2018/13:12

Paola powraca na ekrany telewizorów

Firma Hoop Polska, producent syropów Paola, przygotowała nową kampanię medialną. Oprócz tego na rynku pojawią się dwa nowe smaki.

W tym roku Paola marka przeszła rewolucyjne zmiany.  Paola zyskała nowy logotyp w kształcie serca. Nowe logo to jeden z elementów mocnej zmiany szaty graficznej opakowań. Bardzo tradycyjną dotąd etykietę, kojarzoną z wizerunkiem babci, zastąpiono nowoczesnym projektem.

Kolejną tegoroczną nowością były nowe warianty w ofercie. W ofercie Paoli pojawiły się dwa nowe smaki, bazujące na popularnych polskich owocach – Paola o smaku czerwonej i czarnej porzeczki. 

Kampania będzie emitowana w największych, ogólnopolskich stacjach TV. Poza emisją spotu telewizyjnego, wystartowała także nowa platforma komunikacyjna marki. Konsumenci mogą zapoznać się z pełnym asortymentem Paoli, poznać jej historię, a także poznać nietypowe przepisy na napoje, przekąski, czy desery z wykorzystaniem syropów Paola. Dodatkowo istnieje możliwość przesłania własnych przepisów. Najlepsze zostaną opublikowane na stronie.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.