Patriotyzm konsumencki nadal zyskuje na znaczeniu
Akcent na polskość to obecnie nie tylko moda, to coraz mocniejszy i trwalszy kierunek, w którym podążają polscy producenci. Jak wynika z danych agencji Mintel, czynnik patriotyczny jest szczególnie ważnym atrybutem dla konsumentów dojrzałych, w grupie wiekowej 55+.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
28.10.2016
Tak ale trzeba rozróżnić prawdziwy patriotyzm gospodarczy od pozornego, takiego jak np. w wydaniu PISu. PIS ma gębę pełną frazesów narodowych i kościelnych ale swoim działaniem szkodzi Polsce i często ich działania nie mają wiele wspólnego z oficjalną nauką kościoła. PIS niszczy gospodarkę, obniża pozycję Polski na świecie, niszczy demokrację, łamie swobody demokratyczne. Rozumiem, że powinienem popierać polskiego przedsiębiorcę normalnie pracującego. Ale czy mam wspierać dużą państwową spółkę, którą kierują ludzie pokroju Misiewicza i która sporą część zysku przeznacza na potrzeby propagandy PISu ? Każdy sam musi sobie odpowiedzieć na to pytanie.
-
27.10.2016
bredzisz babo bo wiadomo że już POLACY szans nie mają prze biedrony i Lidle itd. BREDZISZ bo tak musisz.
2