27.10.2016/10:04

Patriotyzm konsumencki nadal zyskuje na znaczeniu

Akcent na polskość to obecnie nie tylko moda, to coraz mocniejszy i trwalszy kierunek, w którym podążają polscy producenci. Jak wynika z danych agencji Mintel, czynnik patriotyczny jest szczególnie ważnym atrybutem dla konsumentów dojrzałych, w grupie wiekowej 55+.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Jacek 28.10.2016

    Tak ale trzeba rozróżnić prawdziwy patriotyzm gospodarczy od pozornego, takiego jak np. w wydaniu PISu. PIS ma gębę pełną frazesów narodowych i kościelnych ale swoim działaniem szkodzi Polsce i często ich działania nie mają wiele wspólnego z oficjalną nauką kościoła. PIS niszczy gospodarkę, obniża pozycję Polski na świecie, niszczy demokrację, łamie swobody demokratyczne. Rozumiem, że powinienem popierać polskiego przedsiębiorcę normalnie pracującego. Ale czy mam wspierać dużą państwową spółkę, którą kierują ludzie pokroju Misiewicza i która sporą część zysku przeznacza na potrzeby propagandy PISu ? Każdy sam musi sobie odpowiedzieć na to pytanie.

  • Polska ? gdzie? 27.10.2016

    bredzisz babo bo wiadomo że już POLACY szans nie mają prze biedrony i Lidle itd. BREDZISZ bo tak musisz.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.