Pepco nie wydało gazetki promocyjnej przez koronawirusa
Pepco, sieć sklepów z odzieżą i artykułami do domu, nie opublikowało ostatniej gazetki promocyjnej. Dyskonter poinformował, że zdecydował się na zawieszenie publikacji najnowszej oferty.
„Ze względów bezpieczeństwa i biorąc pod uwagę konieczność ograniczania kontaktu fizycznego, zdecydowaliśmy się na zawieszenie produkcji oraz kolportażu do Waszych domów kolejnych gazetek promocyjnych. Mamy nadzieję, że spotka się to z Waszym zrozumieniem, a cała sytuacja niebawem wróci do normy” – informuje Pepco w komunikacie.
Jednocześnie sieć podaje, że najnowszą kolekcję można przejrzeć na stronie internetowej.
Pepco ma w Polsce 960 sklepów. Część z nich jest zamknięta od 14 marca br. w związku z decyzją Rady Ministrów. Sklepy znajdujące się poza galeriami handlowymi są nadal czynne, ale godziny otwarcia ograniczono do 8 godzin w ciągu dnia.
Właścicielem Pepco jest Pepco Group, prowadzące w Polsce również prawie 60 supermarketów przemysłowych Dealz, które mogą nadal działać. Ta sieć również ograniczyła godziny otwarcia, ale opublikowała ostatnią ofertę promocyjną.