21.07.2014/10:06

Pepsi dłużej z Legią, ale na innych zasadach

Legia Warszawa i PepsiCo będą kontynuowały współpracę marketingowo-promocyjną, która po trzech latach została przedłużona na kolejne 36 miesięcy.

Poprzedni kontrakt, na mocy którego stadion warszawskiej drużyny nosi nazwę Pepsi Areny, wygasa w sierpniu br. Nieoficjalnie wiadomo, że PepsiCo płaciło Legii za reklamę na stadionie 6 mln zł rocznie. Według nowej umowy stadion warszawskiej drużyny będzie nosił miano Pepsi Areny tylko do końca br., zaś koncern mocniej zaangażuje się w sprzedaż napojów ze swojego portfolio na terenie obiektu. Aby lepiej realizować ten cel należąca do PepsiCo marka Gatorade została Oficjalnym Sponsorem Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.