12.05.2014/12:39

PepsiCo rezygnuje z wody Górska Natura

Na promocję tej wody wydano około 20 mln złotych. Teraz na jej miejsce trafia do sklepów nowa marka Krystaliczne Źródło.

Górska Natura pojawiła się w 2009 roku, pozycjonowano ją w segmencie premium. Jak podaje onet.pl za Kantar Media przez pierwsze miesiące intensywnej akcji promocyjnej, kiedy twarzą marki była aktorka Joanna Brodzik, spółka PepsiCo General Bottlers mogła wydać na ten cel niemal 20 mln złotych. Gdy działania te nie przyniosły spodziewanych efektów zrezygnowano ze współpracy z ambasadorką marki a wydatki znacznie ograniczono. Teraz woda Górska Natura znika z rynku. Jej miejsce zastępuje właśnie marka Krystaliczne Źródło.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.