16.04.2021/12:05

PGS chce mieć do końca roku 500 produktów marek własnych. W planach wejście w zaskakujące kategorie

Marki własne są centralnym punktem strategii PGS. Będziemy ją kontynuować w najbliższych latach. Klienci coraz chętniej zwracają się ku prywatnym markom sklepów. Chcemy wykorzystać ten trend i sukcesywnie zwiększać ich udział w torcie sprzedażowym sklepów zrzeszonych w naszej grupie – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także