19.06.2018/12:28

Piłkarska kampania marki Koral #tu i teraz

Ruszyła akcja marketingowa producenta lodów Koral, nawiązująca do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji.

W wakacyjnej odsłonie, podobnie jak w ub.r. pojawi się bohater marki Chłodzimierz symbolizowany przez kulkę lodów. Firma przygotowała kampanię, w ramach której Chłodzimierz w studiu piłkarskim Korala #Tu i teraz komentuje na żywo przebieg meczów, informuje o nadchodzących wydarzeniach oraz oferuje wspólne piłkarskie emocje.

Akcji towarzyszą konkursy z nagrodami.

Kampania wykorzystuje najnowsze trendy w komunikacji w social mediach oraz popularność i preferencyjne traktowanie grup dyskusyjnych przez samego Facebooka. Wpisuje się również w tegoroczną strategię marketingową marki przebiegającą pod hasłem „Pora na Koral #tu i teraz”.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.