10.07.2013/09:26

Piotr i Paweł zwiększy sprzedaż przez Internet o ponad 20 proc.

Platforma internetowa sieci supermarketów Piotr i Paweł dynamicznie się rozwija i w tym roku ten kanał dystrybucji powinien zrealizować ponad 50 mln zł obrotów.

Informację przekazał serwisowi portalspozywczy.pl prezes sieci Piotr Woś. Jak dodał, w zeszłym roku Piotr i Paweł sprzedał przez Internet towary za ponad 41 mln zł. Planowane osiągnięcie 50 mln zł w br. oznacza wzrost o sporo ponad 20 proc. Piotr Woś jest przekonany, że sieć osiągnie ten obrót: – Nie rozwijalibyśmy tej dziedziny, gdyby to był nierentowny biznes. Optymistycznie patrzymy na tę usługę i jest ona dla nas przyszłościowa – zapewnia prezes.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.