26.04.2020/15:04

Pleksikrólestwo, czyli sklep w dobie pandemii. Jak detaliści radzą sobie z wirusem?

Czy to wystarczy?

Jak pokazuje rzeczywistość, nawet najbardziej zaostrzone środki bezpieczeństwa nie dają stuprocentowej ochrony przed zakażeniem. W dolnośląskiej Oławie koronawirusa zdiagnozowano u kobiety, która 21 marca robiła zakupy w tamtejszej Biedronce oraz Rossmannie. Kwarantanną trzeba było objąć blisko 50 pracowników obu sklepów, którzy mogli mieć kontakt z kupująca, choć nie wiadomo, czy byli zarażeni. Później pojawiły się zachorowania kasjerów w innych placówkach.

Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez Skilltelligence na zlecenie „Wiadomości Handlowych”, ponad połowa respondentów twierdzi, że środki zabezpieczające klientów i personel w sklepie są niewystarczające, zaś co piaty badany skłania się wręcz ku twierdzeniu, że to tylko pozorne zabezpieczenia. Tylko 16 proc. ankietowanych uważa, że środki bezpieczeństwa w sklepach są wystarczające i skuteczne. Sieci handlowe robią, co mogą, ale koronawirusa i tak może je przechytrzyć.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.