Płyny dezynfekujące do kuchni i łazienki Tytan nagrodzone w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów
Produkty zdobyły srebrny medal w kategorii: Uniwersalne i specjalistyczne środki czystości. Producentem linii Tytan są Zakłady Chemiczne Unia.
Produkty dezynfekujące do łazienki i kuchni marki Tytan wpisują się w aktualne oczekiwania konsumentów. Środki z tej linii skutecznie czyszczą, usuwają osady z kamienia i mydła, rdzę, zacieki wodne, tłuszcz i inne zabrudzenia, a przy tym niszczą bakerie i grzyby. Dzięki specjalnej recepturze płyny przywracają powierzchniom połysk. Można je też z łatwością spłukać.
- Medal w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów jest dla Zakładów Chemicznych Unia istotnym wyróżnieniem, które z pewnością zostanie wykorzystane w naszych działaniach marketingowych. Cieszy nas ono tym bardziej, że o miejscach w rankingu decydują konsumenci, z myślą o których tworzymy nasze produkty. Linia środków dezynfekujących do kuchni i łazienki marki Tytan to odpowiedź na potrzeby obecnych czasów. Zastosowana w ich przypadku specjalna receptura poza efektem czystości dezynfekuje czyszczone powierzchnie dbając o bezpieczeństwo wszystkich domowników - mówi Mikołaj Stachowiak
dział marketingu, Zakłady Chemiczne Unia.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.