13.04.2014/22:22

Po co ci terminal w sklepie?

Dwóch na pięciu detalistów nie odczuwa potrzeby posiadania terminala płatniczego w sklepie. Co czwarty tłumaczy ten brak wysokimi opłatami interchange, co piąty małą liczbą klientów, którzy chcieliby płacić bezgotówkowo, a 14 proc. – zbyt wysokimi kosztami dzierżawy terminala.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.