05.12.2018/12:56

Poczta Polska chce zarobić na świętach. Placówki pocztowe pełne słodyczy, książek i maskotek

Poczta Polska chce zarabiać w okresie przedświątecznym nie tylko na dostarczaniu przesyłek dla sektora e-commerce. Operator postanowił mocno rozwinąć ofertę swoich placówek, wprowadzając w ramach świątecznej asortymentu, m.in.: gry, zabawki, książki, portfele, świąteczne słodycze. Operator chce także rozwijać sprzedaż internetową, na stronie e-sklepu oraz w pocztowych placówkach można także kupić kartony, papier do pakowania, torebki i pudełka prezentowe.

Poczta Polska realizuje swoją politykę handlową wzbogacając ofertę w placówkach pocztowych o towary sezonowe i rozszerzając asortyment dla sklepów e-commerce w swoim pocztowym e-sklepie (esklep.poczta-polska.pl). Od stycznia do października 2018 r. sklep odnotował aż 17-proc. wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017. E-klep co dwa tygodnie wprowadza promocje na wybrane towary.

Przed zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia Poczta Polska przygotowała w swoich placówkach bogatą ofertę produktów w różnych grupach asortymentowych, dedykowanych zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Oferowane upominki można zapakować w kolorowy papier świąteczny lub torebki i pudełka prezentowe, które firma oferuje w różnych rozmiarach i kolorystyce. Wśród gadżetów świątecznych znajdują się lampki choinkowe, łańcuchy i latarenki LED, różnego rodzaju ozdoby świąteczne, świece oraz obrusy i serwetki z dekoracjami bożonarodzeniowymi.

Dla dzieci przygotowano duży wybór gier i zabawek oraz pięknie ilustrowanych książek. Oferta bożonarodzeniowa to również czekoladki i cukierki w opakowaniach z motywami świątecznymi, a także figurki (aniołki i mikołaje) czekoladowe. Ponadto Poczta Polska sprzedaje portfele oraz książki o różnorodnej tematyce. W sprzedaży dostępna jest również szeroka gama kartek i karnetów świątecznych. W ofercie są także koperty, kartony i taśmy ze świątecznymi motywami.

– Od połowy listopada obserwujemy znaczący wzrost sprzedaży kartonów. W porównaniu do danych z ubiegłego roku, dynamika wzrostu wyniosła w listopadzie 130 proc. Dużym zainteresowaniem cieszą się także inne produkty przeznaczone do pakowania. W listopadzie sprzedaż jest większa od średniej miesięcznej z tego roku o 47 proc. Natomiast w Black Friday w promocji mieliśmy koperty bąbelkowe i tego dnia zanotowaliśmy prawie o 40 proc. większy obrót w tej kategorii asortymentowej – mówi Artur Więckowski, dyrektor Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

1 komentarz

  • Niech poczta robi swoje 06.12.2018

    A może poczta by się tak wzięła za swoją robotę ? U mnie już np. listonosze przestali dostarczać awiza , unikam wybierania poczty jak mogę gdzy zamawiam przez internet ale gdy czasami dostaw jest prze pocztę to idę na pocztę z numerem przesyłki od sprzedawcy bo listonosz nie dostarcza awiza.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.