07.05.2020/12:14

Poczta Polska restartuje placówki w galeriach handlowych

Zdecydowana większość placówek pocztowych zlokalizowanych w galeriach handlowych jest ponownie czynna. Spośród blisko 200 punktów blisko połowa pracuje już w standardowym czasie pracy. Poczta wydłużyła już godziny obsługi  klientów w 40 proc. placówek w skali kraju.

Do końca maja – w związku ze znoszeniem kolejnych obostrzeń związanych ze stanem pandemii – Poczta Polska planuje uruchomienie wszystkich punktów obsługi klienta w galeriach handlowych. Także coraz więcej pozostałych placówek zaczyna wracać do godzin pracy, jakie obowiązywały przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego. Przestały już obowiązywać godziny wyłącznie dla seniorów. Obecnie czas pracy wydłużono w ponad 2800 lokalizacjach (ok. 40 proc.). Kolejne decyzje będą uzależnione od nowych wytycznych rządu. 

– Wydłużenie czasu pracy placówek odbywa się przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa. W placówkach obowiązują wydzielone strefy, klienci powinni zachować co najmniej 1,5 metrowy dystans od pracownika Poczty Polskiej. Bliższy kontakt jest możliwy wyłącznie na prośbę pocztowca. Osoby oczekujące na obsługę proszone są o ustawianie się także w bezpiecznej odległości od siebie. Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

W pocztowych placówkach zostały zainstalowane przesłony szklane lub z pleksi oddzielające pracowników obsługi od klientów. Dodatkowo pocztowcy są wyposażeni w maseczki, przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki lub środki dezynfekujące. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.