18.05.2018/08:36

Poczta Polska stawia na współpracę z Orlenem

Liczba przesyłek odebranych w ramach usługi Stacja z Paczką, dostępnej na niemal 1000 obiektów Orlen w całej Polsce, tylko w ciągu minionego roku wzrosła o blisko 150 proc. Z tego względu po dwóch latach współpracy PKN Orlen i Poczta Polska zawarły długoterminowy kontrakt, który pozwoli na jej dalszy  rozwój.  

Wraz ze zmianami zachodzącymi na rynku eCommerce w Polsce, zwiększają się oczekiwania klientów dotyczące miejsc nadawania i odbioru paczek, zarówno jeśli chodzi o dostępność lokalizacji, jak i godziny otwarcia.

Koncern, dysponując największą w Polsce siecią stacji paliw, od 2014 roku oferuje klientom możliwość odbierania przesyłek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Obecnie usługa dostępna jest na około 1000 obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski, przy czym ich liczba stale rośnie.

Umowa z Pocztą Polską została zawarta do września 2021 roku. W ramach współpracy planowane jest m.in. wdrożenie możliwości odbioru przesyłek pobraniowych, odbioru przesyłki na podstawie PIN oraz prace nad umożliwieniem nadawania paczek na stacjach paliw Orlen. Ponadto, klienci Poczty Polskiej będą mogli korzystać z benefitów, jakie daje program lojalnościowy VITAY.  

– Rozwój eCommerce, jest naturalną konsekwencją zmian we współczesnym świecie i trendem, którego nie sposób ignorować. Dlatego zajmuje on istotne miejsce w strategii rozwoju naszego segmentu detalicznego. Już dziś oferujemy naszym klientom możliwość odbierania i nadawania paczek, jednak budujemy również fundament dla dalszego rozwoju tego typu usług związanych z naszą ofertą. Strategiczna i długofalowa współpraca z Pocztą Polską pozwoli nam na rozszerzanie kompetencji w tym zakresie, a naszym klientom zapewni szybką i sprawną realizację przesyłek oraz dodatkowe usługi – powiedział Zbigniew Leszczyński, członek zarządu ds. sprzedaży PKN Orlen. 

– Poczta Polska starannie dobiera partnerów biznesowych rozwijając sieć punktów odbioru – już dziś mamy ich ponad 7 tysięcy, a do końca roku liczba ta powinna wzrosnąć do 11 tysięcy. PKN Orlen posiada rozpoznawalną markę, zaufanie klientów, dogodne lokalizacje stacji, a także doświadczenie w zakresie realizacji usługi Obiór w Punkcie. Dzięki partnerskiej współpracy obu spółek zamierzamy w pełni wykorzystać potencjał rynkowy, jakim dysponuje Poczta Polska i PKN Orlen – podkreśla Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.