13.04.2021/11:52

Podczas pandemii klienci zwrócili większą uwagę na ekologię. Mastercard wprowadza kalkulator emisji CO2

Badanie Mastercard pokazuje, że w czasie pandemii polscy konsumenci zmienili swoje zachowania na bardziej proekologiczne. 92 proc. ankietowanych deklaruje gotowość do osobistego zaangażowania się w działania na rzecz ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w 2021 r.  Nowy kalkulator emisji CO2 od Mastercard umożliwia bankom udostępnienie ich klientom danych i informacji, które pomogą im dokonywać bardziej świadomych decyzji konsumenckich.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także