24.08.2014/13:13

Polacy coraz częściej sięgają po smakowe alkohole

W ciągu ostatnich dwóch lat konsumpcja wódek o zawartości alkoholu poniżej 40 proc. zwiększyła się w Polsce o ponad 50 proc., do czego przyczyniły się głównie kobiety i młodsi konsumenci.

W hurtowniach i sklepach pojawiają się właśnie nowe warianty wódki Krupnik, należącej do grupy Sobieski. Z kolei Żubrówka zyskała w te wakacje smak słodko-gorzki, siódmy alkohol smakowy, który CEDC wprowadziła na rynek od początku roku. W historii firmy dawno nie było tak wielu nowości w tak krótkim czasie – pisze „Parkiet”.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.