21.04.2020/12:39

Polacy lubią e-gazetki. Aplikacja Goodie w pół roku podwoiła liczbę odsłon

W aplikacji zakupowej Goodie w marcu br. gazetki zostały otwarte blisko 800 tys. razy – to podwojenie liczby od października 2019 r. Użytkownicy gazetek w Goodie zaglądają do nich średnio 11 razy w ciągu miesiąca.

Jak wynika z badania „Zakupy 2020”, polscy internauci poszukując promocyjnych ofert najczęściej sięgają do gazetek wydawanych przez sklepy i supermarkety – 64 proc. wskazań wśród respondentów, którzy zadeklarowali zainteresowanie promocjami.

Kolejnymi po gazetkach źródłami informacji dla poszukujących okazji cenowych internautów są strony internetowe wybranych marek/sklepów (59 proc.), kupony rabatowe, które otrzymali przy okazji wcześniejszych zakupów (52 proc.) lub programy lojalnościowe, z których korzystają (46 proc.).

68 proc. wszystkich respondentów badania stwierdziło, że zwykle przegląda gazetki i ulotki dostarczane do domu, a 53 proc., że zwykle zabiera gazetki ze sklepów, w których robi zakupy (badanie „Zakupy 2020” przeprowadzone na zlecenie Millennium Goodie przez PBS na reprezentatywnej próbie polskich internautów w styczniu br.).

Jak wynika z badania, osoby korzystające z aplikacji Goodie dobrze oceniają jej przydatność pod względem niemal wszystkich funkcjonalności, przy czym dostęp do gazetek promocyjnych oceniany jest jako przydatny przez 86 proc. użytkowników Goodie – dostęp mają do gazetek blisko 50 sieci sklepów. Nowo udostępniona w Goodie funkcja pozwala też zaznaczać produkty bezpośrednio w przeglądanych gazetkach, a wybrane przez użytkownika artykuły są dodawane do jego listy zakupów w Goodie.

– Elektroniczny dostęp do gazetek to obecnie znacznie więcej niż wygoda, to także bezpieczeństwo. Dzięki Goodie gazetkę w elektronicznej formie można wygodnie przejrzeć w domu i zaznaczyć wybrane produkty, które automatycznie zostaną dodane do listy zakupów w Goodie. Z taką listą szybko i sprawnie zrobimy zakupy w sklepie stacjonarnym lub w sklepie online, a przy tym będą one przemyślane, dobrze zaplanowane i korzystne cenowo. Planowanie i bieżące śledzenie okazji zakupowych ma szczególne znaczenie w przypadku zakupów spożywczych, które regularnie powtarzamy. Kilka razy w miesiącu zaopatrujemy dom w większy zapas produktów, a planując zakupy z pomocą gazetek, po prostu więcej oszczędzamy – mówi Wojciech Grudzień, prezes Millennium Goodie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.