14.10.2016/10:02

Polacy przekonują się do piwa bez alkoholu

Polskie browary traktują piwo bez alkoholu, jako ciekawostkę, choć perspektywiczną – podaje „Puls Biznesu”.

Krombacher, niemiecki gigant browarniczy, wprowadza na rynek pierwsze piwo pszeniczne o zerowej zawartości alkoholu. To odpowiedź na kurczenie się rynku naszych zachodnich sąsiadów i wzrost sprzedaży napojów bezalkoholowych.  Powody? Starzejące się społeczeństwo i mniejsza grupa młodych mężczyzn, będących najbardziej oczywistymi konsumentami piwa, oraz zmiana nawyków żywieniowych. Z podobnymi problemami, choć na mniejszą skalę, mierzą się polscy piwowarzy. Zgodnie dochodzą do wniosku, że konsumpcja dochodzi już do szczytu możliwości, próbując ściągnąć zainteresowanie mniej typowych konsumentów piwa (jak np. kobiety).

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.