17.01.2020/08:58

Polacy wydają w sieci już blisko 50 mld zł rocznie

Już blisko 14 proc. polskich firm z zatrudniających co najmniej 10 osób prowadzi sprzedaż internetową. Wynik byłby jeszcze lepszy, gdyby doliczyć bardzo aktywne na tym polu mikrofirmy.

W ciągu roku liczba takich firm w Polsce urosła o 1 pkt. procentowy – donosi „Rzeczpospolita”, powołując się na dane Eurostatu. Dobrą informację jest to, że Polska od kilku lat utrzymuje dobre tempo wzrostu.

Eksperci przewidują, że odsetek firm sprzedających online będzie rósł szybciej. To efekt m.in. coraz wyższych kosztów pracy i zmieniającymi się przyzwyczajeniami konsumentów oraz dostępem do technologii. Podkreślają również, że wartość sprzedaży online w Polsce rośnie o blisko 18 proc. co jest bardzo dobrym wynikiem, dającym szanse na stanie się w ciągu dwóch lat czwartym największym rynkiem e-commerce w Europie. Polacy wydają obecnie w sieci już blisko 50 mld zł rocznie.

Więcej w „Rzeczpospolitej”.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.