27.04.2016/16:14

Polacy wydają w sklepach coraz więcej na grilla - raport Tesco

Według danych Tesco popularność oferty grillowej stabilnie rośnie, tylko w 2015 roku sprzedaż tego typu produktów wzrosła o 11 proc. w stosunku do roku poprzedniego. W tym sezonie firma wprowadza na rynek nową ofertę produktów gotowych do wrzucenia na ruszt. Na klientów czeka blisko 40 nowych artykułów, w tym gotowe zestawy mięsne, sery, marynaty i sosy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.