08.10.2019/11:22

Polacy zmienili zdanie o parówkach

W poszukiwaniu nowości

Dominika Bielska podkreśla, że Indykpol również pracuje nad nowościami w kategorii parówek. – Rynek się zmienia, zmieniają się konsumenci i ich potrzeby, więc nasz dział R&D nieustannie poszukuje rozwiązań spełniających te oczekiwania. W ubiegłym roku rozszerzyliśmy nasz sztandarowy i bardzo funkcjonalny produkt – Jedynki o wersję „Samo dobro”, czyli parówkę zgodną z najnowszymi trendami: bez dodatku konserwantów, o wysokiej mięsności, wyprodukowaną z najwyższej jakości mięsa indyczego – mówi Dominika Bielska.

Z jej obserwacji wynika, że polscy konsumenci zwracają uwagę przede wszystkim na rodzaj mięsa, z jakiego zrobiona jest parówka, oraz na zawartość konserwantów, soli i fosforanów w produkcie. Dlatego producenci parówek idą w kierunku coraz krótszej listy składników.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • erazm 13.10.2019

    Konia z zrzedem za wskazanie polskich parowek nadajacych sie do jedzenia, czyli: nieprzesolonych, w naturalnej oslonce, ktora chrupie pod zebami, ze zmniejszona zawartoscia tluszczu. Slowem: kiedy polska branza dotrze do obecnych standartow zachodnich?

  • kj 08.10.2019

    Pierwsze zdanie, Pani z Indykpol Brand ma rację, jednak mogłaby się przyjrzeć parówkom i innym wyrobom pod marką Indykpol - jedne z gorszych składów na rynku, omijam tę markę szerokim łukiem

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.