06.04.2017/16:24

Polomarket chce zwiększyć do 30 proc. udział marki własnej w sprzedaży

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy sieć Polomarket mocno pracowała nad oferowanym w swoich sklepach asortymentem. Oprócz ujednolicenia oferty, firma mocno postawi na rozwój marki własnej oraz produktów świeżych. W ciągu trzech lat operator chce zwiększyć udział marki własnej w sprzedaży sieci z 17 do 30 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • 123 06.04.2017

    Ale spamują tym polomarketem ostatnio.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.