06.06.2017/11:56

Polomarket inwestuje w sklepach w zielone technologie

Polomarket modernizuje kolejne placówki, wykorzystując zielone technologie. W otwieranym 7 czerwca, świeżo wyremontowanym sklepie w Wałbrzychu powiększona została sala sprzedaży, wprowadzono energooszczędne urządzenia chłodnicze i powiększono ladę mięsną.

– W województwie dolnośląskim mamy w sumie 33 sklepy. Sukcesywnie zmieniamy wystrój tych najstarszych, modernizując przestarzałe sprzęty i instalacje. Remont w sklepie przy ul. Palisadowej 15 trwał niemal dwa miesiące, ale jesteśmy przekonani, że nasi klienci docenią większą salę sprzedaży, nowe meble chłodnicze, nowoczesną aranżację warzyw i owoców, a także powiększoną strefę piekarsko-ciastkarską. Nie mam wątpliwości, że zakupy w naszym sklepie po zmianach będą jeszcze bardziej wygodne – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

W sklepie zmieniła się przede wszystkim sala sprzedaży, która dzięki remontowi zyskała dodatkową przestrzeń i zupełnie nowy wystrój. Wymieniony został też sprzęt chłodniczy, lada mięsna oraz wyposażenie stoiska z owocami i warzywami. Zwiększyła się strefa piekarsko-ciastkarska. Dodatkowo, jeden z boksów kasowych jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych i rodziców z wózkami dziecięcymi, zaś progi są obniżone.

W ubiegłym roku Polomarket przebudował 22 sklepy oraz otworzył 18 nowych. Jednocześnie sieć zmuszona była zamknąć kilkanaście nierentownych placówek. Plany na ten rok dotyczą przede wszystkim kolejnych modernizacji, których firma chciałaby przeprowadzić ok. 30. W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie ośmiu nowych sklepów.

Celem "jubileuszowym" jest powiększenie sieci do 300 Polomarketów, ale wszystko zależy od tego, czy jeszcze w tym roku uda się znaleźć dodatkowe lokalizacje o odpowiednim potencjale. Sieć zachowuje przy wyborze lokalizacji szczególną staranność, aby uniknąć w przyszłości konieczności likwidacji nierentownych marketów.

– Jeśli nie uda nam się osiągnąć w tym roku liczby trzystu placówek, z pewnością uczynimy to w przyszłym. Na rynku jest jeszcze miejsce na kolejne inwestycje, jednak w najbliższej przyszłości chcemy skupić się na podnoszeniu jakości obsługi oraz dostosowaniu oferty do potrzeb klienta tradycyjnego – tłumaczy Michał Seńczuk, od połowy kwietnia br. prezes zarządu spółki Polomarket.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.