17.03.2020/13:11

Polomarket wprowadza dodatkowe środki ochrony przed koronawirusem

Grupa Polomarket, największa polska sieć supermarketów, jako jedna z pierwszych wprowadza, poza już wdrożonymi wszystkimi zaleceniami służb sanitarno-epidemiologicznych, dodatkowe nadzwyczajne środki ochrony przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa dla swoich pracowników oraz klientów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • Polo-covid 29.11.2020

    A teraz tną koszty. Wycofali rękawiczki dla pracowników. Wszyscy zalecają, ale wg polo są zbędne. Tak dbają o pracowników

  • gosc 29.03.2020

    Dokładnie jakie zabezpieczenia ?.
    To co wczoraj zobaczyłam w jedym z polo mnie poraziło ludzi co nie miara kierowniczka stojac w drzwiach proszaca ludzi aby poczekali.I ludzie traktujacy obsluge jak smieci.Gdzie ta ochrona co ma pilnować porządku.To jest tak zwany smiech na sali przez łzy rozpaczy.

  • Gosc 26.03.2020

    Jakie zabezpieczenia... Szkoda gadać. Zwykła prowizorka. Nikt nie docenia pracowników marketow i ich poświęcenia. Liczą się tylko cyferki nie człowiek. Żenada.

  • Inny 20.03.2020

    Czy takie osłony są bezpieczne dla dla klientów? Klient jest blisko osłony i jest narażony na wcześniejsze wydychane powietrze przez poprzedniego klienta.

  • pafawag 20.03.2020

    v Te kasy powinybardziej byćzabudowane ????? najwarzniejsze jest zdrówko kasjerek

  • BULI 18.03.2020

    Jak to Polomarket swoje systemy wdraza tylko opierają sie na swojim A kasjerzy narażeni na wszystko może tak pomyśleć O WYNAGRODZENIU A NIE TYLKO HACCP. I CALA EKIPA NA GIEBNI PACZA NA STANY KONT CZAS POMYSLEC O PRACOWNIKACH

  • mike 18.03.2020

    Inni mówią, polskie sklepy wprowadziły.

  • Kupujący w polo. 18.03.2020

    Kasjer od strony odbierania towaru też powinien być osłonięty, zostawiona powinna być ewentualnie luka na dole na przesuwanie towaru która też igła by posiadać elastyczne pasy z tworzywa dla dodatkowej osłony. Pracownicy sklepów powinni być chronieni jak lekarze, pracują też na pierwszej Lini frontu a nikt o nich nie dba. Bez ich pracy możemy pozamykać sklepy i umierać również z głodu. Poświęcają się obsługując marudnych i oburzonych roszczeniowych ludzi, którym nie pasują środki bezpieczeństwa. Tacy sprzedawcy mają kontak z tysiącami ludzi.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.