Polomarket zmienia wygląd sklepów
Nowe logo (zmniejszono liczbę kolorów, rezygnując z czarnej obwódki wokół liter i symbolu słońca) będzie się pojawiać nie tylko na samych sklepach, ale również na wszystkich materiałach reklamowych sieci. Towarzyszy mu hasło „Mój ulubiony”. Obecnie trwają ostatnie prace nad projektem zmian w układzie sklepów i zagospodarowaniu sali sprzedaży. Mają one zostać na początek wdrożone w czterechsetnym Polomarkecie, który ruszy już za kilka tygodni, a następnie sukcesywnie będą wprowadzane w pozostałych placówkach.
Nowe logo i przygotowania do remodelingu sklepów to jedynie wstęp do kolejnych działań, których celem jest osiągnięcie w 2016 roku obrotów rzędu 6 mld zł netto. Strategia przyjęta przez powołany w listopadzie ub.r. nowy zarząd sieci pod kierunkiem Marcina Sowy przewiduje m.in. budowę kolejnych centrów logistycznych (obecnie Polomarket dysponuje dwoma magazynami) i optymalizację procesu dostaw produktów do sklepów.
(WN)
Wiadomości Handlowe, Nr 5 (125) Maj 2013
8