27.03.2017/22:25

Polska Grupa Supermarketów rozwija program lojalnościowy

Program lojalnościowy "Punktomaniacy“ Polskiej Grupy Supermarketów ma już trzy lata (ruszyła na początku 2014 r.). Jak podkreśla Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS program poprawił relacje z klientami, a także wyniki sklepów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.