31.01.2019 / 12:44
StoryEditor

Polska może nadawać tempo europejskiemu handlowi detalicznemu [OPINIA]

Patrice Bahuaud, wiceprezes ds. sprzedaży w regionie EMEA w Checkpoint Systems (mat. prasowe)
Liderami europejskiej branży detalicznej od dawna są Francja, Niemcy, Wielka Brytania i Hiszpania. Kraje te, które przez wiele lat utrzymywały stabilny wzrost, jeszcze dynamiczniejszy od czasu pojawienia się e-handlu w latach 2000, teraz mogą dać się wyprzedzić Polsce – przekonuje Patrice Bahuaud, wiceprezes ds. sprzedaży w regionie EMEA w Checkpoint Systems.

Polska ma solidną gospodarkę, której szczególnie istotnym motorem jest jeden sektor: handel detaliczny. Na scenie gospodarczej Polska dysponuje poważnymi atutami, żeby zacząć na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 14:21
StoryEditor
Kluczowe trendy w europejskim detalu spożywczym. Jakie czynniki będą kształtować rynek w 2024 r. i latach następnych?
Jak sprawić, by praca w handlu była atrakcyjna? (fot. Shutterstock)
Najnowszy raport firm McKinsey & Company oraz EuroCommerce, The State of Grocery Retail, Europe, 2024, wskazuje osiem głównych trendów, które będą kształtować europejski detal spożywczy w najbliższej przyszłości. Jakie najważniejsze zjawiska będą obserwowane na tym rynku w 2024 r. i następnych latach?

Presja na koszty i marże

Rentowność sklepów spożywczych spadła w 2023 r., a presja nie odejdzie w 2024 roku. Marże spadły zarówno w przypadku sprzedawców detalicznych żywności...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 17:23
StoryEditor
Auchan wcale nie opuszcza Rosji! O co naprawdę chodzi ze sprzedażą rosyjskich aktywów?
Auchan działa w Rosji od 2002 roku (Shutterstock)
W poniedziałek, 15 kwietnia br. w mediach gruchnęła wiadomość, że Auchan wycofuje się z Rosji, co niektóre media podają jeszcze dziś. To nieprawda. Auchan wcale nie opuszcza Rosji i ma się tam dobrze. Skąd w takim razie wzięły się te informacje?

Pogłoski o sprzedaży aktywów francuskiego koncernu nie są wyssane z palca, ponieważ w rosyjskich mediach faktycznie ukazała się informacja o tym, że spółka sprzedaje część bizne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 22:44