24.03.2020/12:51

Polskie e-commerce korzysta na epidemii. Najwięcej zyskuje spożywka [RAPORT]

Średnia wartość koszyka, na początku 2020 roku była w branży upominkowej o 30 proc. wyższa niż rok wcześniej, w komputerowej o 25 proc., dziecięcej niespełna 20 proc., a spożywczej - niewiele mniej. I o ile zakupy w sklepach ze sprzętem komputerowym raczej zawsze wiążą się z wyższymi wydatkami, tak skok spożywki wyraźnie pokazuje, że ta branża zyskuje w dobie ograniczonych zakupów w sklepach stacjonarnych.

Sprzedaż względem lutego, urosła w branży spożywczej aż o 393 proc. Na przeciwległym biegunie – sport i podróże, notujące spadek sprzedaży na poziomie -24 proc. Mniejszym powodzeniem cieszą się też w ostatnich tygodniach ubrania (sprzedaż -22 proc.).

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dionizy 24.03.2020

    my jako firma tez przenosilismy na poczatku roku czesc sprzedazy na sklep online postawiony na serwerach nazwa.pl - teraz przynajmniej nie musielismy sie martwic w czasie kiedy sklep trzeba bylo zamknac bo sprzedaz online juz hulala

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.