14.03.2014/14:11

POS – Pierwsze Objawy Sukcesu

Najprostsze ulotki i tekturowe standy, wobblery, hangery, displeye z metalu czy plastiku, interaktywne kioski – to najczęściej spotykane w sklepach materiały wspierające sprzedaż, tzw. POS­‑y (ang. point of sale). Umiejętnie wykorzystane, mogą stanowić ważny element komunikacji z konsumentem.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.