30.10.2018/08:55

Powstała "patriotyczna" platforma zakupowa

Polpol.pl - taką nazwę nosi platforma pośrednicząca w sprzedaży wyłącznie polskich produktów. Twórcą projektu jest poznański startup.

Platforma wyszukuje polskich producentów, ich produkty umieszcza na specjalnej platformie sprzedaży internetowej, a potem organizuje wspólne akcje promocyjne tak, by zwiększyć ich szanse w dotarciu do klientów.

– Nie interesuje mnie to, co dzieje się w polityce. Zależy mi na realizowaniu postaw patriotycznych, ale nie poprzez górnolotne hasła, noszenie koszulek opatrzonych symbolami narodowymi czy klasyfikowanie ludzi pod kątem ich światopoglądu lub wyborów politycznych. To codzienność, w której dokonujemy pozornie drobnych wyborów – kupujemy polskie produkty, wspierając naszą gospodarkę, jedziemy rowerem do pracy, dbając o środowisko, czy uczciwie płacimy podatki – wyjaśnia Przemysław Pawlak.

– Polskim producentom trudno konkurować z globalnymi koncernami – wyjaśnia Przemysław Pawlak, założyciel Polpol.pl – Ograniczają ich wysokie koszty działań promocyjnych i niewielki zasięg, który są w stanie osiągnąć w porównaniu z markami posiadającymi sieci sklepów na całym świecie. Założyłem platformę Polpol, aby skrócić drogę rodzimych przedsiębiorców do efektywnego kontaktu z klientem – łączymy wiele marek w jednym miejscu, ułatwiając ich wyszukiwanie w sieci. Jednocześnie prowadzimy działania promocyjne pokazujące jak wiele produktów wysokiej jakości powstaje w naszym kraju - dodaje.

Do działań platformy.pl dołączyły m.in. autorki blogów KupujePolskieProdukty.pl i StylowaMisja.blogspot.com, promujące ubrania polskich producentów. Tak powstała pierwsza kampania „Ubieram się w polskie”, która ruszyła w ten poniedziałek.

Platforma zrzesza w tej chwili blisko 100 producentów. Można za jej pośrednictwem kupić ubrania, meble, ręcznie robione akcesoria do domu, produkty dla dzieci i mam oraz naturalne kosmetyki.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • lucjan 01.11.2018

    ktoś zauważył że większość sklepów spożywczych pochodzi w poznania np. Piotr i Paweł, biedronka, bio famili, Alma, itp tak samo dużo jest w poznaniu patriotycznych starterów np. polpol.pl itp.

  • Karol 31.10.2018

    Szanowni - nie hejtujmy i opierajmy się na faktach, ze strony nie wynika że mają dofinansowanie UE - zresztą przy obecnych dofinansowania musieliby mocno się nagimnastykować, aby coś dostać z UE. A każda otwarta platforma jest zawsze mile widziana - nawete ukierunkowana wyłącznie na polskie produkty - po prostu takie określenie specyfiki platformy. Życzę powodzenia

  • Alleocochodzi 31.10.2018

    Kasa była z UE do wyjęcia na takie projekty to skorzystali:) padnie jak już kilka takich po paru miesiącach, Allegro ich zmiecie :)

  • klient tesco 30.10.2018

    dyskryminacja ze względu na narodowość i pochodzenie, tutaj powinna prokuratura działać, albo jakiś urząd. Poznań to gniazdo endeków. Surowo karać takie postawy.

  • Poznańczyk 30.10.2018

    Fajna inicjatywa. Po produktach umieszczonych na stronie widać jak ciekawe,
    nietypowe wyroby o często oryginalnym wzornictwie. Myślę, że to może być szansa dla
    niewielkich firm, które nie mają ani środków ani możliwości organizacyjnych ani zasobów kadrowych aby wywalczyć sobie szerszy dostęp do rynku.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.