Pracownicy sklepów coraz śmielej skłaniają klientów do noszenia maseczek
– Jeżeli personel częściej upomina łamiących zasady klientów, to oni również zmieniają swoje przyzwyczajenia. Fakt, że pracownicy ochrony zwykle zwracają uwagę konsumentom, wynika z tego, że są oni na tzw. pierwszej linii frontu. Ich zadaniem jest przecież obserwowanie ludzi i pilnowanie bezpieczeństwa – podsumowuje ekspert z Grupy AdRetail.
Badanie zostało wykonane przez UCE RESEARCH, na zlecenie portalu Money.pl, w dniach 27-30 sierpnia br. metodą „mystery shopping” (tj. za pomocą tajemniczych klientów). Zrealizowano je w 276 sklepach (losowo wybranych), znajdujących się w 16 miastach wojewódzkich, w tym w 11 aglomeracjach. Wśród tych placówek były dyskonty, hipermarkety, supermarkety i sieci convenience.
Źródło: MondayNews
1 komentarz
-
09.09.2020
Lidl nr 1192 - byłem parę dni temu na zakupach i nikt, NIKT nie zwrócił uwagi dwóm osobom paradującym się po sklepie wieczorem bez masek!
-
BRANŻA PO GODZINACH
13