28.12.2017 / 09:28
StoryEditor

Prawie połowa Polaków rozmawia o swoich zarobkach

()
Blisko 45 proc. pracowników nieoficjalnie rozmawia o swoich zarobkach ze swoimi współpracownikami – wynika z badania przeprowadzonego przez portal pracuj.pl. Co ciekawe, rzadziej dyskutują ci, którzy zarabiają więcej.

O sprawie pisze interia.pl. Choć polskie prawo nakazuje pracodawcy zachowanie poufności w kwestii wynagrodzeń pracowniczych to badania pokazują, iż nie zawsze przekłada się to n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 17:08
StoryEditor
Dostawy jedzenia bez kierowcy? Uber testuje rozwiązanie w jednym z amerykańskich miast
Pojazd Weymo (fot. Weymo)
Firmy Waymo i Uber wystartowały z pilotażem dostaw żywności bez udziału kurierów. Autonomiczny pojazd sam podjedzie pod drzwi klienta.

Usługa testowana jest w Phoenix w stanie Arizona. Na razie dostępna jest na wybranych obszarach miasta i dostarcza produkty z lokalnych restauracji. Klient zamawia jedzenie za p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 11:00
StoryEditor
C4ndyland - Carrefour wprowadza na rynek nowy koncept słodyczowy. Dzieci oszaleją!
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepcie Carrefour w centrum Westfield Arkadiafot. Carrefour Polska
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Koncept C4ndyland w sklepie Carrefour w galerii Westfield Arkadia
Sieć Carrefour uruchomiła w swoim sklepie w warszawskiej galerii Westfield Arkadia koncept C4ndyland. Działa w modelu store-in-store i oferuje przede wszystkim słodycze, przekąski i napoje z całego świata, skierowane do najmłodszych konsumentów.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 23:04