15.01.2018/08:14

Prezes Lidla: Każdy tydzień w naszych sklepach jest tygodniem polskim

Maksymilian Braniecki odpowiedział na piątkowe słowa premiera, Mateusza Morawieckiego, który zaapelował do zagranicznych sieci, by te przynajmniej raz w miesiącu organizowały tydzień polski - pisze money.pl. Jak stwierdził, każdy tydzień w sklepach Lidla jest "tygodniem polskim".

Obroty sieci Lidl to w 70 proc. sprzedaż polskich produktów. Dlatego, jak pisze cytowany przez money.pl prezes sieci, ze względu na obroty firma promuje polskich producentów. Jako przykład wymienia kilka firm, jak grupę Maspex, Mlekovita, Food Care czy Tarczyński.

- Chciałbym zaapelować do sieci handlowych, żeby polskie produkty znalazły należyte miejsce na półkach - powiedział w piątek premier Mateusz Morawiecki.

Szef polskiego rządu oznajmił, że "tak się złożyło", iż polski rynek handlu spożywczego zdominowany został przez "wielkie sieci" z kapitałem zagranicznym. Zarazem dodał, że firmy te powinny dobrze traktować polskich rolników.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Gremlo 22.01.2018

    Do "gija88888" - A to uważasz że Lidl nie płaci podatków w Polsce? :) Nie kupuje od polskich dostawców? To chyba jakaś paranoja... :)

  • gija88888 16.01.2018

    W odpowiedzi na pytanie klienta Lidla: -powiedz mi dlaczego tam chodzisz, dlaczego w niemieckiej sieci robisz zakupy? -żaden Niemiec nie poszedłby w swoim kraju zrobić zakupy do obcej -zagranicznej sieci, -wiedzą że lojalnością zakupową budują własny kraj i kapitał, inwestują w swoją gospodarkę, w swoją przyszłosć, -kim Ty jesteś, czy cena może niewiele wyższa w polskich marketach takich jak Nasz Sklep, Słoneczko, Chata Polska, Chorten, Lewiatan, PoloMarket, Cezar, jest na tyle złe że najważniejszym jest wspierać niemiecki PKB? -tacy właśnie jesteśmy, narzekamy że nam źle, że nie ma kasy na służbę zdrowia, socjal, kulturę, sport - te pieniądze biorą się z podatków i inwestycji polskich przedsiębiorców!!!! NA PEWNO NIE Z NIEMIECKIEJ GRUPY SZWARC DO KTÓREJ NALEŻY LIDL!!!!!!!!

  • klient Lidla 15.01.2018

    Kiedy na etykietach zaczniecie podawać kompletne dane producenta towaru? Sama informacja, że coś wyprodukowano w Niemczech albo w Polsce, jest niewystarczająca. Dlaczego nie napiszecie pełnej nazwy producenta i adresu fabryki? Dlaczego konsumenci nie mogą tych danych poznać? Pytam się jako klient Lidla.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.