07.09.2016/15:27

Olivier Touzalin, prezes McCormick Polska: Polski rynek jest najbardziej konkurencyjny w Europie

W jakim stopniu wykorzystujecie doświadczenie globalnego producenta przypraw, prowadząc biznes w Polsce?

Podobnie jak w 140 innych krajach, w których jesteśmy obecni, i tu dostosowujemy biznes do upodobań lokalnych konsumentów. Bazujemy oczywiście na wiedzy i osiągnięciach McCormicka, ale nie ma mowy o ślepym kopiowaniu tego, co wprowadzamy gdzie indziej. Macie swoje upodobania, np. wykorzystujecie w kuchni czysty majeranek, podczas gdy na Zachodzie jest on jedynie składnikiem mieszanek ziołowych. Złoty kurczak, przyprawa do bigosu, ogórków czy do karpia to również wasze lokalne specjalności. Używacie też soli ziołowej, gdzie indziej praktycznie nieznanej. To dlatego, że sól pozyskujecie głównie z kopalni solnych. A taka sól jest niesmaczna, więc trzeba dodać ziół. Macie też pieprz ziołowy, który nie zawiera pieprzu. Inne kraje tego nie znają.

Kolejne fragmenty rozmowy z prezesem McCormick Polska - już wkrótce na portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • hajerKopel 14.09.2016

    No tak ,Konkuruja ze sobo Germance ,Portugalce i Fancki ,a gdzie polocki ? jak małpy ido do marketow bo zzaGranico jest ,lepiej nas trujo niz nosi truli ,luli

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.