08.07.2013/10:02

Prezes sieci Rossmann: chcemy być blisko klienta jak dyskonty

W Warszawie mamy 60 sklepów, chcemy mieć sto. Jeśli myśli się teraz o sukcesie w handlu, trzeba mieć dużą i gęstą sieć placówek. Klient jest bardziej wygodny niż kilka lat temu i ma mniej pieniędzy do wydania niż dawniej – mówi Marek Maruszak, prezes sieci Rossmann w wywiadzie dla „Gazety Wyborczej”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.