08.10.2018/00:00

Producent cukru Diamant podkreśla polskie pochodzenie składników

W swojej najnowszej kampanii firma Pfeifer & Langen Marketing promuje swoją markę cukru Diamant jako odwołującą się do polskości i naturalności.

Firma komunikuje, że Cukier Biały Diamant powstaje z polskich buraków i powstaje w zgodzie z naturą. Tym samym Diamant odwołuje się do polskości i naturalności, dwóch cech, które dziś są bardzo istotne dla konsumentów i są brane pod uwagę przy decyzjach zakupowych.

We wrześniu Cukier Biały Diamant trafił do sprzedaży w nowym opakowaniu 1 kg. Na etykiecie znajduje się teraz  ikona z konturem Polski i zielonym listkiem, obok tekst „Z polskich buraków” i „w zgodzie z naturą” . Producentem cukru Diamant jest firma Pfeifer & Langen Marketing.

Pfeifer & Langen Marketing zajmuje się koordynacją sprzedaży i dystrybucji klientom indywidualnym i przemysłowym cukru białego, cukru trzcinowego oraz bogatej gamy asortymentu cukrowego. Pod marką Diamant na rynku znajdują się różne rodzaje cukru o rozmaitym przeznaczeniu. To m.in. cukier drobny,  w kostkach, cukier puder, smakowy cukier puder, cukier gruba rafinada, cukier kandyz, kandisstick, cukier brązowy, cukier żelujący, cukier demerara, cukier muscovado, cukier vending, cukier w saszetkach, cukier posypkowy a także masa fondant.

Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Polak mały 31.07.2020

    Jeżeli nawet diamant robi cukier z buraków polskich, nadal lepiej jest kupić cukier polski, którego nie tylko składniki, ale też fabryki i kapitał są polskie.

  • Gabi 03.11.2019

    Logo! Mają polski sprzęt, polskie buraki i jeszcze polskiego buraka , co to kupuje

  • zupak 16.08.2019

    Jaki jest kraj pochodzenia cukru trzcinowego. Przecież w Polsce nie ma trzciny cukrowej

  • zupak 16.08.2019

    Jaki jest kraj pochodzenia cukru trzcinowego

  • Ja. Baba 26.01.2019

    Podobno z polskich buraków a jakos inaczej smakuje cukier marki diamant. Ciekawe ile w nim chemii.

  • xc 11.10.2018

    Nie kupuję niemieckich produktów, jeżeli nie muszę, zwłaszcza tej marki nie kupuję, poza tym widać niemiecki kapitał, który przejął polskie cukrownie ewidentnie prowadzi politykę dobijania resztek polskiego cukrownictwa. Dumpingowe ceny po to, żeby wykończyć ostatnie polskie cukrownie. I kto na to pozwala? tzw, dobra zmiana! zabawne

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.