Produkty z linii Bakoma Ave Vege docenione przez konsumentów
Linia Bakoma Ave Vege zdobyła uznanie klientów i otrzymały złoty medal w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów. Wyróżniono ją w kategorii: Produkty eko, bio, vege.
Bakoma Ave Vege to linia produktów pozbawionych składników pochodzenia zwierzęcego. Stworzono je w 100 proc. na bazie roślin. Tradycyjne mleko krowie zastąpiono mleczkiem z owsa, ryżu oraz kokosa. Oferta obejmuje jogurty, desery i napoje, idealne dla wegan oraz osób, które ze względów zdrowotnych nie mogą spożywać nabiału, lecz nie chcą rezygnować ze swoich ulubionych przekąsek. Produkty z linii Bakoma Ave Vege nie zawierają też glutenu oraz soi.
- W ostatnim czasie w sklepach pojawiło się mnóstwo świetnych produktów roślinnych. Należą do nich te z linii Bakoma Ave Vege, które można kupić zarówno w większości dużych sieci, jak i lokalnych sklepach. W związku z tym, że powiększa się grono konsumentów, rosną także ich wymagania, planujemy wprowadzić do portfolio kolejne produkty - mówi Agnieszka Kalandyk, brand manager, Bakoma

- O sympatii dla linii Bakoma Ave Vege może świadczyć srebrny medal w badaniu „Najlepszy produkt 2021 – Wybór Wybór Konsumentów”. Jest nam ogromnie miło, że mimo krótkiej obecności na rynku, nasze produkty zostały zauważone i docenione. Jest to dla nas motywacja, by dalej się rozwijać i pracować nad kolejnymi roślinnymi propozycjami - dodaje Agnieszka Kalandyk.
Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.
Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.
W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.
Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.