11.02.2016/23:23
Program 500+ napędzi sprzedaż w sieciach handlowych?
Sejm uchwalił właśnie projekt ustawy dotyczący programu Rodzina 500+. Projekt przewiduje, że każda rodzina dostanie wsparcie finansowe w wysokości 500 zł na drugie i kolejne dziecko (do 18-go roku życia), a na pierwsze po spełnieniu kryteriów dochodowych. Zapytaliśmy więc ekspertów z banku Credit Agricole Bank Polska, w jaki sposób projekt może przełożyć się na konsumpcję, a tym samym na sytuację działających w Polsce sieci handlowych, takich jak np.: Biedronka, Tesco, Carrefour, Auchan, Lidl, Kaufland, Żabka, Intermarche, Polomarket, Lewiatan, Stokrotka, czy Eko Holding.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
6