17.05.2014/13:36
Programy wspierające sprzedaż
Nawet mały sklep powinien posiłkować się dziś dedykowanym programem komputerowym wspierającym sprzedaż. Dlaczego? Bo to „oczy i uszy” każdego rozsądnego menadżera. A z zamkniętymi oczami i z zatkanymi uszami nie sposób konkurować z kimkolwiek.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
29.10.2015
Zgadzam się z wydźwiękiem całego artykułu. Nie jestem dużym sklepem, ale odkąd wprowadziłem oprogramowanie (i się do niego przyzwyczaiłem), to jest to wszystko jakieś takie bardziej poukładane. Od jakiegoś czasu korzystam z https://wfirma.pl/poznaj-serwis/system-magazynowy i nie wyobrażam sobie pracy bez wsparcia tego programu :).
Najnowsze z serwisu
5