27.09.2021/12:33

Przeczytaj najnowszy numer Wiadomości Handlowych!

Najnowszy numer Wiadomości Handlowych powędrował już do rąk naszych Prenumeratorów. Teraz również i Ty możesz do nich dołączyć dzięki bezpłatnej ePrenumeracie. Zapisz się i już dzisiaj przeczytaj wrześniowe wydanie naszego czasopisma!

Zielony handel przestaje być chwytliwym sloganem. Staje się koniecznością. Zobowiązania wobec planety coraz częściej przekładają się na wymogi prawne. Nowe unijne rozporządzenia, nowe podatki i wymagania względem opakowań, produktów czy logistyki. Nie chodzi już o trend eko. Chodzi o radykalne zmiany, wymagane przez lata niezrównoważonego rozwoju.

Brzmi to być może pompatycznie, ale globalnego ocieplenia nie możemy już zamieść pod dywan. Dlatego właśnie Łukasz Stępniak w swoim wStępniaku pisze wyraźnie "Wzywam do współpracy! Wzywam do działania!". Na wezwanie trzeba będzie odpowiedzieć, bo już nie tylko eksperci dzwonią na alarm. Coraz bardziej wymagający robią się sami konsumenci.

Politycy, przedsiębiorcy i organizacje pozarządowe muszą ze sobą współpracować, bardziej precyzyjnie adresować wprowadzane zmiany, edukować i informować klientów, tak aby kwestie zrównoważonego rozwoju stały się globalnym priorytetem, który pozwoli naszym dzieciom i wnukom żyć w lepszym świecie.

Z badań wynika, że konsumenci oczekują, że to politycy i największe koncerny wezmą na siebie odpowiedzialność za walkę ze zmianami klimatu i ochronę środowiska - 
pisze redaktor naczelny Wiadomości Handlowych.

Kliknij tutaj i zostań ePrenumeratorem Wiadomości Handlowych!

W najnowszym eWydaniu piszemy również:

   
  • o tym, czy energia słoneczna może zasilić sklep i ile można dzięki niej zaoszczędzić,
  • o tym, czy zakaz handlu można obchodzić, a właściwie o tym, że jest dziurawy jak sito,
  • o skutkach Polskiego Ładu dla detalistów rozmawiamy z Sonią Konieczniak,
  • czy outsourcing pozwala zapewnić ciągłość pracy w czasie pandemii?
  • o tym, że krótka lada nie ogranicza i jak wycisnąć maksimum z dobrego stoiska mięsnego,
  • o słodkich zyskach płynących ze sprzedaży słonych przekąsek,
  • a także o tym, ile producenci zapłacą za zwiększenie poziomu recyklingu odpadów
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.