28.11.2018/11:39

Przed świętami Colian intensywnie promuje Oranżadę Hellena

Pod hasłem Oranżada Hellena. Autentycznie najlepsza na święta od 24 listopada do 26 grudnia trwać będzie świąteczna kampania marki Hellena. Producent, firma Colian, zaplanowała działania w telewizji, internecie, są też okolicznościowe materiały POS.

Hellena to polska marka pozycjonowana jako brand „łączący pokolenia”. W rozwijanym od ponad 20 lat portfolio znajduje się szeroka gama napojów gazowanych i niegazowanych w różnych formatach opakowań. Sztandarowym produktem marki jest Oranżada zaliczana do segmentu napojów gazowanych.

W portfolio Helleny znajdują się też napoje niegazowane Hellena Family w różnych smakach, Oranżada Hellena Fit, Oranżada Hellena YOO! z witaminami dla dzieci, Tonic, Lemoniada i gazowane napoje owocowe.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brandman, odpowiedzialny dom mediowy to Initiative Media.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Piotr 01.12.2018

    Tandetna podróbka oryginału . Szkoda ze nie mogą stworzyć coś oryginalnego . Słabe to jest.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.