18.10.2018/08:03

Przedsiębiorcy również kupują na platformach internetowych

Rynek internetowych zakupów przedsiębiorców w Polsce wynosi około 200 mld złotych. To czterokrotnie więcej, niż wydatki konsumentów - pisze Rzeczpospolita.

Jednocześnie eksperci zwracają uwagę na mocny wzrost zakupów internetowych przedsiębiorców. W 2020 roku wartość rynku wzrośnie do 340 mld złotych.

Zakupy przedsiębiorców różnią się jednak od zakupów konsumentów. Dla nich ważniejsze od ceny jest standard obsługi. Dobre warunki współpracy jest w 83 proc. kryterium wyboru esklepu. Cena - w 57 proc.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Zbyszek 19.10.2018

    Dobrze jakby napisać trochę szerzej jakie platformy w ogóle wyrózniamy na rynku - bo e-hurtownie sieci hurtowych to jedynie hurtownie internetowe, a prawdziwych otwartych platform niewiele na razie funkcjonuje. To co wyróżnia otwarte platformy to dostęp do wielu ofert do jednego konkretnego towaru.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.