16.03.2017/11:17

Przedstawiciele handlowi ds. detalu będą za 5-7 lat niepotrzebni!?

Od kilku lat firmy przeprowadzają gruntowną reorganizację struktur handlowych. Początkowo dotknęła ona handel nowoczesny, który nie wymaga aż takiej atencji w terenie. Producenci zorientowali się, że wystarczy doprecyzować umowy centralne z sieciami handlowymi, co zapewni zarówno obecność produktów na półkach, jak i właściwą ich ekspozycję. Do przeprowadzenia akcji promocyjnych można zaś zatrudnić wyspecjalizowaną agencję. Jej nadzorem zajmie się osoba z centrali, która w terenie zweryfikuje realizację – wyjaśnia w komentarzu dla rp.pl Bartłomiej Piwnicki, CEO UBP Consulting.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.