09.03.2020/09:08

Purella wraz z Anną Starmach wspiera sprzedaż poprzez edukację, budowanie świadomości produktów oraz rozpoznawalność marki

Cały projekt jest wsparty dodatkowo poprzez Ambasadorkę Purelli Anię Starmach. Komunikacja na jej social mediach gwarantuje dotarcie do  ponad 1,5 mln użytkowników miesięcznie.

Purella zaplanowała także w ramach działań PR szeroką współpracę z portalami lifestylowymi jak m.in. myfitness.pl, plotek.pl, gazeta.pl czy też plejada.pl, które będą publikować materiały, dotyczące Ani Starmach oraz jej programu kulinarnego. Dodatkowo zaplanowano dedykowane wywiady online dla Ani Starmach, promujące projekt. 

Jest to największa akcja edukacyjno-sprzedażowa Purelli wspierająca świadomość konsumentów, w tym, po co i jak używać SUPERFOODy NA CO DZIEŃ, w codziennym gotowaniu. Co przełoży się na rozpoznawalność marki i jej produktów. Na polskim rynku jest to innowacyjne wsparcie sprzedaży w kategorii produktów SUPERFOODS. Purella przygotowała nie tylko holistyczny koncept upowszechnia i wykorzystania produktów z linii SUPERFOODS, lecz również kompleksową ofertę dla handlowców i niezwykle atrakcyjne wizualnie materiały POS. Całkowity szacowany zasięg kampanii jest porównywalny z oglądalnością programu MasterChef.

Pełną gamę Purella Superfoods tworzą cztery grupy asortymentowe, łącznie ponad 40 nowych produktów w różnych kategoriach. SUPERFOODS, czyli moc z organicznych i ekologicznych roślin o najwyższych wartościach odżywczych, aby gotować pysznie i zdrowo. SUPER SUPLEMENTS, 100% mocy czystych ekstraktów z SUPERFOODS zamkniętych w wegańskiej kapsułce do wygodnej suplementacji. SUPEHERBS to unikalne połączenie mocy ziół i superwartości SUPERFOODS w formie wygodnych saszetek do zaparzania. Natomiast SUPERMUSLI to połączenie pysznych płatków ze zdrowymi owocami SUPERFOODS na idealny początek dnia.

---

PURELLA SUPERFOODS zadebiutowała na rynku spożywczym w 2016 roku. Przez zaledwie dwa lata stała się jednym z liderów w branży zdrowej żywności impulsowej i SUPERFOODS. Celem firmy jest budowanie świadomości Polaków w sferze zdrowego stylu życia.

Purella Superfoods rozwija dwie marki. Pierwsza to Purella Superfoods – koncept innowacyjnych produktów opartych o SUPERFOODS, czyli owoców, przypraw i mieszanek roślinnych o najwyższych wartościach odżywczych. Druga linia to marka BeRAW z Ewą Chodakowską, w której znajdziecie zdrowe batony funkcjonalne oraz przekąski i smoothies.

Wszystkie produkty są dostępne w sieci sklepów Rossmann, Carrefour oraz na www.purella.pl.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.