09.04.2021/15:46

Quiosque walczy z obostrzeniami w handlu i otwiera swoje showroomy w hotelach

Koronawirusowe obostrzenia dotyczą m.in. hoteli, a sklepy odzieżowe zlokalizowane w centrach handlowych, pozostają zamknięte. Czy można znaleźć wspólny, biznesowy mianownik dla tych branż i wesprzeć się wzajemnie w kryzysie? Właściciel marki odzieżowej Quiosque zaskakuje innowacyjnym pomysłem - sprzedaż kolekcji Quiosque zostaje przeniesiona do hoteli. 

- W marcu tego roku stanęliśmy przed koniecznością zamknięcia sklepów po raz czwarty. W myśl obowiązujących obecnie przepisów nasze salony, znajdujące się przy ulicach, mogą działać, a pozostałe sklepy – zlokalizowane w galeriach handlowych - muszą pozostać zamknięte. Czujemy ogromną niesprawiedliwość i brak logiki przy podejmowaniu takich decyzji przez rząd. Cała sieć naszych sklepów funkcjonuje według tych samych standardów i reżimów bezpieczeństwa. Dlaczego więc tylko wybrane sklepy Quiosque mogą działać? – mówi Agnieszka Krzywańska, Dyrektor Zarządu PBH S.A.

Marka – wsłuchując się w potrzeby swoich klientek - zaprasza je do showroomów mieszczących się w wybranych hotelach sieci Focus. Dzięki takiej inicjatywie, to klientki podejmą decyzję, czy chcą odwiedzić swoją ulubioną markę osobiście, czy też pozostać w kontakcie on – line – w myśl hasła akcji: „Modnie jest móc decydować”. 

Panie, które odwiedzą Quiosque w hotelach, mogą nie tylko zaspokoić potrzebę kontaktu z drugim człowiekiem, przymierzyć wybraną przez siebie rzecz, otrzymają także specjalny rabat przy zakupie oraz aromatyczną kawę na wynos.  

Grupa Kapitałowa Immobile – właściciel sieci hoteli Focus – od 10 kwietnia udostępnia powierzchnię hoteli do sprzedaży oferty Quiosque. Stworzono specjalnie zaaranżowane showroomy – z wybraną ofertą produktów - dostępną dla klientek w godzinach 10.00-18.00. Innowacyjne przedsięwzięcie biznesowe będzie w pełni bezpieczne zarówno dla odwiedzających, jak i pracowników, odbywa się bowiem z zachowaniem rygoru  sanitarnego.

Showroomy Quiosque mieszczą się w hotelach Focus w: Gdańsku, Bydgoszczy, Lublinie, Szczecinie, Łodzi, Chorzowie i Poznaniu. W przyszłym tygodniu do tej listy dołączy też Sopot.
Quiosque to marka modowa dla kobiet, obecna na polskim rynku blisko 30 lat. Stanowi jedną z największych polskich sieci sprzedaży w branży odzieżowej, posiada szybko rozwijający się kanał e-commerce. Obecnie sieć salonów liczy ponad 160 sklepów stacjonarnych. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także