07.07.2014/22:06

Rabat Bardziej wygodny

Lokalność, tradycja i wygoda – to cechy, które mają charakteryzować sklepy Rabat.

Podczas corocznego spotkania integracyjnego franczyzobiorców Rabatu w Wiśle podsumowano rok ubiegły i przedstawiono detalistom plany na najbliższe miesiące. Jeszcze na początku 2013 roku ponad 700 placówek nie posiadało spójnej wizualizacji, która jednoznacznie identyfikowałaby sklepy jako należące do sieci. Udało się to zmienić i dziś tylko nieco ponad 50 punktów (z ponad 1000) czeka na zmiany.

Według nowej koncepcji placówki z logo Rabatu powinny stać się sklepami typu convenience – blisko klienta i z dopasowaną ofertą, obejmującą produkty tradycyjne oraz regionalne. Nie da się tego zrobić bez czytelnej identyfikacji oraz unowocześniania systemu zamówień i dostaw. Dlatego jednym z zadań realizowanych obecnie przez operatora jest wprowadzanie nowoczesnych systemów informatycznych, zapewniających szybką łączność z centralą, dostawcami i koordynatorami sieci. System taki ma również umożliwiać zarządzanie dostawami i promocjami.

Krzysztof Gradecki, kontrolujący poprzez Grupę PGD spółkę Rabat Detal, uważa, że przyszłość handlu detalicznego to daleko idące wykorzystanie internetu. Podkreśla, że z handlem jest trochę jak z modą. Zmienia się, i trzeba w porę dostosować się do takich zmian. – Dawniej modne były hipermarkety, teraz na topie są dyskonty, ale nadchodzi czas tradycyjnego handlu i wygodnych zakupów blisko domu – mówi Gradecki.

(WN)

Wiadomości Handlowe, Nr 6-7 (136) Czerwiec - Lipiec 2014

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.